Domarpresentation

Som en av domarna i rallylydnad är vi stolta över att presentera Elisabeth Sterner! Vi bad Elisabeth skriva en presentation att dela med er. Elisabeth kommer döma nybörjarklass och avancerad klass.


Hej

Elisabeth Sterner heter jag, ett år för gammal för att få tävla på U-SM och bosatt i Uppsala. 2010 började min hundkarriär, och det var tack vare rallyn som jag kom igång att börja tävla och träna. 2014 tog min blandras den efterlängtade (för oss) titeln i mästarklass och nu på sistone har jag börjat tävla min aussie i rallyn också.

Som en hundungdom uti fingerspetsarna, även fast jag nu är för gammal, är det en riktig ära att få vara med och döma U-SM! Jag ser enormt mycket fram emot att få se alla grymma och härliga ekipage. Precis som Linda skrev är glädje och samarbete något som jag vill lyfta hos ekipagen. Det ska se ut som att ekipagen har kul på banan, som att båda två tycker det är bland det roligaste som finns.

Jag ser fram emot att träffa er alla i augusti!

IMG_8244

Kommentera

