Domarpresentation

Som en av domarna i rallylydnad är vi stolta över att presentera Linda Penttilä! Vi bad Linda skriva en presentation att dela med er. Linda kommer döma fortsättningsklass och mästarklass.


Hej

Linda Penttilä heter jag som fått äran att döma Ungdoms SM. Jag har tävlat rallylydnad redan då det var inofficiellt tillsammans med min nu bortgångna trotjänare Yalla.

2011 blev vi första riksmästaren i Rallylydnad
Vinnare av MyDog rallycup 2012
2:a på SBKs rallylydnadslista 2012
SM kvalat i rallylydnad 2012 och 2013
Utbildade mig 2012 till skrivare och 2014 till domare

Jag känner att genom min erfarenhet av mästerskap och tävling gör att jag kan bidra ungdoms SM:et med utmanande och sportsliga banor. Kontakt och glädje är något jag som domare försöker premiera och lyfta fram hos ekipagen!

Ser fram emot detta! Extra kul att få döma just ambitiösa ungdomar!

image1

Kommentera

